Monday, May 25, 2009

Kasut oh kasut

ok ari ni entry psl kasut lak...asal kasut baru je...kena gigit..biasanya kasut yang tertutup la...kl sandal tu ok ajer...cam kasut ni...(maaf ye...kualiti gambar kurang memuaskan)...to suya...kasut ni la yang kak jue kabo tu...hehehe



mula2 tgk kasut ni kt kedai bukan main aku tak sabar nak bli..kiut jer pada pandangan mata aku ni...tapak dia flat ajer..sesuai la ngan aku yang ader baby ni...last pair plak tu...lepas try dua tiga kali aku pon bli la....1st time pakai bukan main excited lagi...sonok je rasa...pas setengah jam mula la rasa tajam2 kt blakang kaki...rupa2nya dah melecet pon kaki aku...waaaaaaaa kena gigit kasut...kali kedua aku pakai kena gigit gak...lepas tu aku simpan kasut tu dlm kotak sampai la skang....cakap kt hubby nk jual je kasut...tp dia cakap sayang...dia kata ader cara supaya aku tak kena gigit kasut...tp camner?hmm...sesiapa ader idea?

Pastu bulan lepas aku ke East Coast Mall, Kuantan...tujuan utama ialah hubby nk cari kasut futsal...masuk je kedai Adidas...aku berkenan kt satu kasut ni...aku try pakai mmg best je sbb lembut sgt...pada pikiranku mmg tak kena gigit dah ni...aku pon beli la kasut ni...




seperti biasa hari minggu aku pon pakai la kasut ni pegi pasar minggu...mula2 jalan tu ok...lepas sejam je perkara sama terjadi seperti kasut clarks di atas...kaki aku kena gigi lagi..aku pon cakap kt hubby nk g bli selipar jepun sbb dh tak tahan kena gigit....masa beli selipar tu pakcik jual selipar tu siap perli kt aku..."aik dik...pakai kasut adidas pon kena gigit gak ke" sabo je la aku...aku senyum kelat je kat pakcik tu..uwaaaaaaaaa.....geram betol...kenapa asyik kena gigit jer....baru je sekali pakai...takkan nk tgk je kasut tu...huhu...sakit hati jangan cakap ar...dah dua kali kena gigit ngan kasut baru...tapi sejuk skit hati bila tgk kasut ni...





kasut untuk Nina...cute jer kan...tgk je terus jatuh cinta...beli la sepasang kasut ni utk Nina walaupon sebelum tu ayah dah beli sandal nike pink untuk Nina kat Megamall...(tak sempat nk snap gambar..Nina excited nak pakai terus)...aku beli saiz besar skit untuk Nina...boleh pakai raya kot...bukan aper kasut saiz kecik cepat sangat habis...kalau kt K. Terengganu dah banyak kedai aku pegi semua takde saiz Nina...asyik2 habis asyik2 habis..ntah ye ke tak...ntah2 kedai tu mmg tak ambik saiz kecik2...takut tak laku...so dapat jumpa je saiz dia terus rembat...aku mmg tak boleh tgk kasut baby girl...memang geram...kl boleh nak beli semua...hahaha....Nina pulak bukan main cerdik lagi...pas satu satu kasut dia try...mcm tau2 je aku nk beli kasut kat dia...hmm...shopping bulan lepas perabih untuk kasut je...kasut ayah, kasut mama dan kasut Nina...

2 comments:

  1. best ah shopping kasut..tu la..ina dok suke beli kasut tutup ni..memang kena gigit...dok jadi ar petua kita gigit dulu kasut tu..nipu jer..ahahha....

    ReplyDelete
  2. hehe...tu ar ina...karut je blake..kena gigit semacam...

    ReplyDelete

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers