Thursday, May 14, 2009

Entry 14/5/09 yg disave pastu lupa nk publish...hehe

salam...ptg ni tergerak hati nk menaip...aku kt ofis lagi..balik lewat sbb hubby banyak keje...sebenarnya mata aku ni dah penat sgt dah nk mengadap pc ni tp disebabkan tak tau nk buat aper aku teruskan jua menaip...

kebelakangan ini aku terasa penat sangat...rasa nk sgt pegi bercuti..tp nk pegi ke mana? bajet plak tgh takde ni..huhu...bulan 3 ari tu dah pegi jalan2 kt cameron highlands tp aku cam tak brape enjoy trip hari tu sbb aku ngan imanina tak berapa sihat...aku dua beranak kena batuk dan selsema...nak sangat pegi tempat yang boleh tenangkan jiwa dan minda...tempat yang sesuai utk aku sekeluarga berehat..tempat yang sesuai untuk aku bawa imanina...tp kat maner ye?? kena pk betul & buat bajet betul2...sbb keadaan kewangan aku skang ni mmg tidak berapa memuaskan...duit asyik abih jer...adakah kerana sikap aku yang suka membeli? atau adakah kerana keadaan ekonomi sekarang? entah lah...

tapi mmg tak dapat dinafikan lagi aku skang tgh giler membeli belah kot online terutamanya barang anak...bukan saje brg anak, aku skang duk giler kt tudung ariani plak...lepas dapat sehelai tudung ariani dari mak mertua, aku terus jatuh cinta...mmg best pakai tudung tu...terletak jer pulak tu senang..main sarung aje..tak payah gosok2...tp masalahnya mahal la plak tudung tu...mahal2 pn aku rembat jugak...giler tau tgk design tudung tu yg cun2...aku ader gak bli tudung design mcm tu yg kawan aku jahit sendiri, Suria...cantik2 aper tudung yg sue buat ni...banyak dh aku booking ngan dia...org lain jgn jeles tau...pls q k...hehe..

ok la...kl cakap psl membeli ni lupa ke benda lain...lupa terus nk pegi bercuti...heheh...stop sini dulu ye..sbb nk buat keje lak...saje celah2 jap sambung entry yg dok sempat di post minggu lepas...kuang kuang kuang...

No comments:

Post a Comment

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers