Wednesday, February 3, 2010

Get Gorgeous?

GetGorgeous, Fashion for muslim chic!

kalau nak kelihatan gorgeous sila lah ke GetGorgeous ok.  Ader baju, seluar, aksesori dan macam2 la...
i beli dua helai baju dari sana...


Laid Back Cardigan


Retro Chic Shirt


cantik tak baju saya? boleh la kan...harga pon murah dan berpatutan...lain kali boleh la shopping lagi kt sini..hehehe..

Wednesday, January 27, 2010

Our darling

layan gambar je la. lately ni mama nina ni malas skit nk bercerita...














nina ni kalau org lain amik gambar dia elok je dia posing.  photographer tu siap  sikat rambut ngan letak klip atas rambut dia tak usik pon.  kalau mama ngan ayah dia nak amik gambar dia jgn harap la nk duduk elok2 camni.  rambut tu kalau mama sikat ke, ikat ke, klip ke mesti dia nak tarik.  aper2 pon mama dan ayah tetap sayang nina...


Tuesday, January 26, 2010

dia suka...

dia suka makan telur. Tak kira la telur rebus ke, telur goreng ke asalkan telur. Dia paling suka makan telur separuh masak ngan kicap.







dia suka minum nutrigen, vitagen, calci-yum dan yang sewaktu dengannya.  air kelapa ngan air teh o pon dia suka.



tu bukan minum...tapi gigit...



dia suka pakai topi bila keluar pergi jalan-jalan




topi yang tak match langsung ngan baju tapi mama dia suka-suka aje bagi dia pakai sebab dia suka




tq tokma beli kan topi paul smith ni...nina mmg suka pakai...

sebenarnya banyak lagi yang dia suka tapi mama dia malas nak tulis panjang-panjang sebab mama dia skarang tengah sakit perut.   jadi kita jumpa lagi lah di entry yang akan datang sekiranya mama tidak sakit perut lagi.  Sekian.



Sunday, January 17, 2010

gumbira

hati ini sangat gumbira beberapa hari ini.  Walaupon duit tak brape ader tapi tetap rasa gumbira...kenapa yer?? Tunggu...............

Monday, January 4, 2010

Selamat Tahun Baru

masih belum terlewat lagi kan mama nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua...
balik je dari bercuti ari tu tiada kesempatan untuk mengupdate...hari ni baru terbuka hati nak mengupdate blog ni..hehe...nak kata bizi tak jugak...cuma rasa malas itu selalu mendahului...ok hari ni rasanya dh tiba masa bercerita...takde aper2 yg best pon...mama sefamily pegi Kuantan jer...jalan2 kt Kuantan Megamall, East Cost Mall...pegi Gambang Waterpark...ya ampun ramai betul manusia...tak jadi nak mandi manda...cuma pegi kenal tempat je...takpe..lain kali mama amik cuti bawak nina yer...ari tu ramai sgt org tak best...lagi pon cuaca mendung semacam jer...pasni kena plan elok2 pegi ramai baru best...balik je Kuantan pastu pegi Kota Bharu pulak...attend kenduri kawen anak ex-boss...sedap lauk2 dia...lauk kampung...tapi gambar pengantin tak amik...meja mama ngan pelamin jauh sgt...pastu gi jalan2 kt Parkson Kota Bharu yang baru bukak tu...dekat ngan Pasar Siti Khadijah pastu..pegi Rantau Panjang...tak beli aper2 pon sbb masa sampai tu dh lewat petang...banyak kedai yg dh tutup...tp mmg ramai org...maklumla cuti sekolah...pastu dlm kul 7 bertolak ke Wakaf Che Yeh...hmmm kat sini lagi la...banyak betul kedai...org jgn cakap la ramai...nk dapat parking pn susah...mama pon tak beli aper2 kat sini...cuma jalan2 jer....berpeluh2....tapi dlm pada tu sempat lagi singgah kt ARIANI beli tudung...giler wei tgh sale...ader jugak yg beli 1 percuma 1...mama pn aper lagi beli la 4 helai...bukan senang nk dapat harga cam tu....lama jugak la duk dlm tu pilih tudung...nina pon sibuk try tudung..hehe...pas kuar dari ARIANI mama sefamily cari tempat makan dan dalam kul 10 lebih baru lah bertolak balik...mmg penat giler...esoknya mama sambung cuti 1 hari lagi...lagi pon nenek nina tak balik lagi KL...duk la kt rumah rehat 1 hari lagi...hehe bukan main lagi suka cik nina....


suka sangat nina dapat bergambar ngan kartun fav. dia...mickey mouse & friends



budak suka makan telur...skit2 mintak telur..


ni plak gambar budak merajuk...guling2 atas lantai


nina & mama bergambar kt pokok krisma


dalam keta...on da way balik...




ni plak gambar kt dewan MRSM Pengkalan Chepa...majlis kahwin anak ex-boss



nina yg kehairanan tgk dikir barat...maklumlah tak penah tgk dikir barat secara live...sampai ternganga mulut...hehe..

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers