Sunday, April 19, 2009

Apa Yang Aku Pakai Malam itu...

hehe...seperti yang dijanjikan aku akan upload gambar dinner mutiara minggu lepas...sori la tak banyak gambar yang diambil...tak sempat bergambar sbb majlis habis lewat...aku rushing nk balik amik anak plak kt umah mak aku...sian Imanina dah tido nyenyak dia masa aku sampai....hubby pn dh panjang muncungnyer...hmm...nk buat caner...bukan sokmo kan..hehe...ok la ada sekeping jer gambar yg sesuai untuk aku upload kt sini...gambar2 lain semua tak jadi...blur...aku tak pakai baju sanding tu tau...malu la...aku pakai baju lain kaler ijau muda...jeng jeng...



aku ngan kak natrah a.k.a umi yg sentiasa vogue....kami duk semeja...gemok kan aku skarang...mujur la gambar masa duduk...kl gambar masa bediri mmg aku dua kali ganda besar dari umi...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers