Wednesday, March 25, 2009

Cameron Valley lagi


cameron valley...ladang teh ni sebelah ngan cafe dia jer...so aku just duk kt cafe jer tgk dari jauh...malas aku nk panjat ladang teh ni...takut tergelongsor ke bawah...heheh

sedang menikmati minum petang di cafe cameron valley sementara duk menunggu ahli2 lain panjat ladang teh


family kakak no. 2 aku yg turut serta


house specialty...masala chai tea Rm9 utk 1 small pot...leh minum utk 2 orang...rasa dia? hmm...cam berempah gitu...ok la kot..


ni pulak scone serve with butter, fresh cream & strawberi jam...rm12 satu set (2 ketul) mahal nk mampus...mujur la sedap...


lagi gambar2 sekitar cameron valley....cantik sgt ladang teh kt cameron valley ni...tp aku tak pegi pn kt situ...just tgk dari cafe jer..sambil minum2...pastu aku shopping teh skit...pasni kita ke ladang boh lak k..

1 comment:

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers