Monday, March 23, 2009

aku tak sihat

pekabar semua...lama betul aku tak update....bukannye aper, aku bz skit skang ni...arini aku baru je masuk opis lepas bercuti di cameron bersama keluarga...penat...sblm g cameron minggu lepas aku ngan imanina demam...tp aku gagahkan jugak sbb dh janji ngan family aku yg lain...imanina dh baik demam masa kat sana...tp bila balik jer terus dia dapat selsema ngan batuk....kesian sungguh...malam2 dia batuk sampai tak leh tido...aku pn masih lagi pening2...tak tau la nape....ishhh...nk keje pn takde mood...sebenarnya banyak benda aku nk tulis, tp aku pening sangat ni...continue esok je la...tu pn kl aku dh betul2 sihat...kl aku rajin aku upload la gambar2 kt sana...

No comments:

Post a Comment

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers