Monday, November 16, 2009

lama tak update kan...

sejak dua menjak cuaca mendung ni mama pon turut mendung...haha...lama tuk tak update...asyik join contest jer..tu pon banyak contest yg terlepas...takpe la..setakat yg sempat ajer la...aper citer cik nina yer skarang ni...hihi ni mama nk citer sket...start dari ari kamis lepas sampai la ke ari ni cik nina dah tak hisap puting...mama dah sorok semua puting nina...nampak cam kejam kan tapi hakikatnya memang terpaksa buat camtu...keintiman cik nina dengan puting berada di tahap yang membimbangkan...


satu kat tangan satu kt mulut....kadang tu sampai 3 puting sekaligus...


yang mama tak tahan sekali dia siap cium puting tu...sampai lali...ish takut mama tgk..mcm dh ketagih

tgh main pon masih nk cium puting tu jugak...rungsing mama...

sebab tu la mama ambil keputusan untuk pisahkan nina ngan puting tu...bukan aper..takut dia ketagih....nampak dah teruk sgt dia kemaruk ngan puting tu...skarang ni mama tak bagi nampak dah puting depan dia...habis semua puting dia mama simpan...kalau siang hari tu ader jugak dia mintak puting dia tp mama alihkan perhatian dia bagi dia tak ingat...tp yg tak tahan sekali bila time nk tido...memang dia mintak puting...kesian sgt2 tgk dia gelisah je...tgh2 malam lagi la...dia terjaga cari puting...tangan meraba-raba je kt atas katil tu cari puting sambil sebut ting...ting...ting...memang kesian la dengar dia merayu-rayu gitu...mcm2 la mama bagitau kat nina untuk alihkan perhatian dia...memag resah gelisah la...tp alhamdulillah la sehingga ke hari ni walaupon sekali sekala dia masih teringatkan puting tp nampak dia takde la sampai takleh tido...bersyukur sangat...harap2 nina berjaya la lupakan puting dia tu sikit masa lagi...lepas ni mesti mama
rindukan wajah ini.....




i love u sayang...mama buat ini semua untuk kebaikan sayang...nanti bila nina betul2 dah lupakan puting mama bagi reward ye kat sayang....

4 comments:

  1. hehehe...
    sama la macam Marissa...
    kalu takde puting takleh tido...

    ReplyDelete
  2. oo ye ke..budak2 kl ngan puting mmg susah nk dipisahkan...

    ReplyDelete
  3. wahhh good for her jue.. caiyokk !!

    ReplyDelete

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers