Wednesday, June 24, 2009

Kena Tag

1st time dapat tag ni...dari kak sheeta (Sheeta Food And Catering)excited nak jawab ni...hehe..ok jom kita tgk soalan2 nye...

NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA
ader la beberapa nama timangan ni....biasa org panggil jue je...ijue pon ader gak...biasa kl org baru kenal panggil juliana...kat skolah dulu org panggil nojue...hmmm ader lagi ke?? ader2... dulu2 sepupu penah panggil jue nana...tak tau la nape...dulu2 la...skang dah besar dah takde dah panggilan gitu...penah skali tu ader org tegur aku ngan panggilan julia...julia???aku tak sukerrrrrrrrrrrrrrr.... ish memang tak sesuai ngan jiwa aku....


ANDA SEORANG YANG:
clumsy (mmg sah2), happy go lucky....baik hati (ye ke...hehe) nampak je cam garang cam sombong (ramai org kata gitu) tp sebenarnya aku ni baik hati, rendah diri, kelakar, mudah kesian kat orang, cikgu kt skolah rendah dulu kata aku ni friendly...aku ni kadang2 cepat sgt tersentuh...aku kadang2 kurang sabar, kadang2 cerewet, kadang2 cepat marah, kadang2 mudah menangis, kadang2 degil, kadang2 garang...kadang2 nakal, ish..banyak le pulak kadang2 tu..hehe...sbb mmg kadang2 je...bukan slalu k...

INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA ISTIMEWA DI MATA ANDA
untuk insan teristimewa rujuk entry ni
dia memang istimewa dalam hidupku...sebab dia berjaya mencuri hatiku...words can't describe how special him and her to me k....


LAGU-LAGU KESUKAAN ANDA
sejak jadi isteri orang ni aku takde sgt fav song rasanya...kalau ader pon lagu twinkle2 little star, ba ba black sheep(lagu fav. nina) hehe...aku dengar aper saje lagu yg hubby pasang kt dalam keta tu (kadang tu ader yg dah aku ingat liriknya wpon pada mulanya tak suka)...tp kalau zaman sekolah dulu aku minat sangat ngan KRU dan Nirvana..hahaha....pastu aku dengar kumpulan DEWA...tu je la kot..yang lain2 tu kena tanya hubby la kot sbb dengar semua lagu yg hubby dengar..

MAKANAN KESUKAAN ANDA
aku ni jenis tak cerewet...semua aku makan...yang aku tak makan ikan sungai...tak lalu la...yg lain2 semua ok...tp yang palingggggggggg aku suka ialah masakan mak aku...mmg tiada tandingan...masak la aper saje mesti umphhhh...ma, u're the best mom in the world, ma u're the best cook in the world...i love u ma...

WARNA KESUKAAN ANDA
warna2 lembut, earth color....suka beli baju kaler pink kt nina...maklumla girl..


SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS
-bodoh sombong
-berlagak
-bongkak
-tak reti bahasa

TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA
1. purse
2. hp
3. pampers nina

4. botol susu nina
5. pacifier nina
aik dah lebih da...sejak ader anak ni dah brg2 wajib dalam beg kebanyakannya barang nina...sbb tu la skang aku suka bag yang besar2...dah takde dah beg yg comel2...semua dah bungkus....skang aku pakai Lesportsac...reasonnya senang nk sumbat barang nina...sbb beg tu sederhana besar...banyak compartment...bleh muat semua benda2 di atas...even nk sumbat sepasang baju nina pn boleh muat lagi...kira multi purpose bag la..thanks to hubby for the Lesportsac...

KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA
tak ingat bila sbb tak suka ingat perkara2 sedih ni....

TAG 6 RAKAN ANDA
ha bab ni paling suka...kepada kawan2 yang namanya disenaraikan..sila2 la ye...jgn malu dan segan...

1. puteri nuur from my.little.secret
2. irina from sukadukacita
3. aida from my personal store
4. syawal from blog anak burhan
5. chik from ceritera hidup and
6. sheriffa from the moment of mine

sekian, terima kasih.

yang benar,

No comments:

Post a Comment

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers