Tuesday, February 17, 2009

Imanina & Nenek


Gambar ni rasanya gambar akhir tahun lepas...gambar semasa majlis merisik anak sepupuku...tp gambar merisik tu takde pulak ngan aku...cuma ader gambar2 ni je..ni pn gambar masa aku nk balik dah...mmg tak sempat nk bergambar masa majlis tu sbb aku sibuk kt dapur basuh pinggan...tu pn sbb Imanina dijaga oleh neneknye...kalau x jgn harap la aku nk tolong2 ni...Imanina kl duk ngan nenek mmg x kisah pn kt mama kan..

seboleh2nya aku xtau bagi nampak badan aku yg montel tu...siap membongkok lagi amik gambar....tp apakan daya nampak jugak separuh....ok ler tu pada nampak penuh..... sbb aku sungguh montel skang ni...ramai dh yg tegur...huhuhu

1 comment:

  1. takpe la montel pun kak ju...yang penting bahagia...hahahha...montel la comey..kurus kering kan orang kata tak cukup makan lak..hahahah..(bahagian wat sedap ati..)..hehehe

    ReplyDelete

Love
Daisypath Anniversary tickers
My Darling
Lilypie Second Birthday tickers
Anniversary Mama & Ayah
Daisypath Anniversary tickers
Birthday Nina
Lilypie Second Birthday tickers